Vi kommer dö

Tjenare alla Soffes miljontals läsare, skulle bara säga att Sofia är väldigt klantig för förut skulle hon lägga in en tillfällig header, men råkade istället återställa hela stilmallen och självklart får Elle rycka in. Det är därför den ser ut som den gör, om ni undrade. Till Sofia: Den gråa bilden var för kort, så jag fick göra en, så de blev svart, hoppas du inte dödar mig, vi fixar en ny fin design när du kommer hem. Jag saknar dig redan kompis!
 
Tror inte bara det är jag som känner att livet kommer gå under utan Sofias närvaro och grymma uppdatering på sin super-blogg..? Vad ska man nu göra? Men man kan ju ändå fortsätta kika in här för jag och lite andra människor kommer uppdatera så gott vi kan. Detta blev ett väldigt tråkigt inlägg kände jag.. Men nu vet ni varför bloggen är svart, de passar egentligen rätt bra eftersom de är väldigt deppig stämning nu när Soffe har lämnat Surte, I ♥ Surte. Nu ska jag käka lite mat, tröstäta för att Sofia har lämnat oss / ELIN
 

Såhär glad blir Elin när hon får mat, jaaaaaaaadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0