Juni 2011

2011 vilket år. Jag gick i 7an och livet lekte, trodde jag va stor men jag va så liten.. Mitt hår hade den perfekta färgen, hade grymt kul med vännerna jag hade då. Vissa saker ångrar man, andra inte. Hade en bra sommar, men denna kommer nog blil tusen gånger bättre!
lekte biff i gymmet, de va jag ju så bra på..
Det var varmt i början av Juni och jag va på Johannas tjejmiddag i Gråbo och hade de sjukt kul med bad och värme och använde mina virkade shorts heeeeela tiden. haha!
Sen umgicks jag med Marina hur mycket som helst bodde hos hon och julia hela sommaren typ. Denna dagen kommer jag ihåg var kaos, blev lite mycket av allt och de förstörde endel.. Vilket jag ändå är glad för nu i slut ändan, haha men denna dagen va galen. Har mer än 1 bild, men dom va för sjuka.
Va på middag hos Elin, med våra galna familijer! Tror det var nationaldag med ocg grejer var det med, första dopped fick det bli med!
Klassdag i 7an, sista dagen innan skolavslutningen och det regna och vi skullke göra olika uppdrag i slottskogen.. Alla va sura att vi inte kunde vara inne, men de va ändå kul om man tänker tillbaka på det.
SKOLAVSLUTNING, sista dagen i skolan innan sommarlovet. Det bästa som finns, var så glad denna dagen som jag spendera tillsammans med Julia, Plate och Rebecka... Och åkte sedan till sommarstart och dansa loss med Amanda och Marie, alla tidersssss.
Två dagar efter skolavslutningen tror jag så var jag på Liseberg med Irisen och har sjuka filmer därifrån, haha så kul! Hade ju även guldpass så var ju endel på där under sommarn.
Hos Linda i Floda, hade inte varit där så mycket innan.. Tror det va första gången jag va där? Nej det kan inte vart, eller kanske.. haha vet inte riktigt, hon bodde ju här i Surte förut. Hade grymt kul och badade i sjön eller vad de nu är, varmt var det med. Cykel bilden va ju inte det finaste.... haha.
Midsommar... hahha vill helst glömma av den kvällen, var med Marina och Elin, hade kul... hahahah, shit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade du för skor till din klänning på skolavslutningen förra året? tacksam för svar så snabbt som möjligt!

puss

2012-06-09 @ 17:48:22
Postat av: ebbisen_98

du är jättefin på bilderna <3333

2012-06-10 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0