Lite goa nyheter

Tjenare folket, Elin här! Skulle bara säga att JAG SKA TRÄFFA SOFIA IMORGON! Jag, min mamma och Sofias mamma ska åka upp till Borås där Sofia är och va med under dagen, wiho. Det bästa av allt är att hon inte vet att jag kommer, hon har bara pratat med Anna (hennes mamma) och till henne hade hon sagt "Mamma jag dör, du måste köpa med dig pizza och cola" haha så söt är hon. + att jag kommer dit och ska köpa med mig frödinges kladdkaka, tänk vilken otroligt bra dag hon kommer få imorgon, med massa överraskningar! Tar även med mig min kamera, så jag kan lova er en massa fina bilder på våran saknade och matglada Sofia, hehe. Hörs imorgon kompisar, här är vi och vi tycker om mat, mm jodå! / ELIN

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0