rullar fram

Aså seriöst jag har ätit så mycket kakor så de känns som jag kommer rulla till avslutningen imon. Har precis fixat mina naglar, de blev bra för engångskull.. haha, och så håller jag på att fixa de alldra sista tills imon eftersom jag ska gå hemmifrån kvart i 7. NAJS!!!! Nej inte så, måste upp tidigt som fan om jag ens ska se bra ut, ska locka håret och innan måste jag platta det för just nu är det bara fluff och ja stressad som bara den, måste ju gå upp halv 6 eller nått om jag ska hinna med bloggen med, aså FAN. Juste ja det var en som undrade vad jag skulle ha på mig imorgon och jag ska ha en klänning ifrån elise ryan (tror jag, var så längesen jag beställde den nu..) och mina palladium eftersom jag inte hittade några klakisar som passade klänningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla vacker Sofia <3

2012-06-13 @ 21:31:10
URL: http://linneapppersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0