sista

-skrev ett as långt inlägg men data jäveln slockna, arg tjej.-
Nu är sista skoldagen avklarad, eller ah man kan inte kalla de skoldag eftersom de vi gjorde va att vara på yttern. Kollade på fotboll och spelade frisbee mot lärarna och åt korv. De är så hemskt att 9orna slutar nu, fy de kommer vara så tomt i skolan utan dom :( PLUS att det sjukaste är att vi kommer vara dom äldsta på skolan, shit pommes, tiden går så fort. Men ja nu när jag kom hem så va farmor här, pratade lite med henne men nu snart ska jag duscha men kände att jag va tvungen att blogga, de kommer ju alltid först.. Haha men jaaaa, ska hoppa in i duschen nu och göra mig fräch inför imon, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0