tillbaka i livet

Nu är jag hemma, känns helt sjukt. Tiden har gått sjukt snabbt och jag är redan hemma. Har vart borta i 12 dagar och de känns som mindre än en vecka? Vet inte ens vad jag ska börja skriva om. Allt har verkligen varit hur bra som helst, har lärt känna så många nya fina människor och haft så rolig och dels lärt mig så mycket. Vi har haft vattenkrig, badad, haft 3 lektioner om dagen och lekt massa lekar. En dag åkte vi in till borås och  Jag kommer lägga upp bilder oså i olika omgångar, eftersom det blev endel kort om man säger så! haha, men ska ta de lite lungt oså nu. Känner att jag behöver de, min rum är kaos jag har mitt fönster på golvet? sen de bästa är ju att de låg ett paket och vänta på mig när jag kom hem. Men nu ska jag prata med min käraste emma, ååh va jag saknat henne. 
bilder ifrån första dagen med mina kära rumskramrater.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gör en ny snygg headern nu när du ändå är hemma igen, bästa bloggen! :D

2012-06-29 @ 16:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0