I hallen

Hejsan, Emilia här igen! Börjar bli en vana nu att sitta här och kolla på våran träning och blogga åt Sofia! Aja nästa vecka är det iallfall klart att jag ska få börja träna igen! Ska bli så himla skönt att träna igen eftersom jag bara har fått springa i fula fontin i typ 1 och en halv månad! Något annat som hänt idag? Jo, jonna missa bussen så jag fick typ springa en hel jävla hållplats tillbaka för att hämta henne! Sen kan vi ju be för alla som dött i pollenallergi idag, inklusive mig själv, typ RIP♥♥♥ Nej men alla får ha en fortsatt trevlig dag!:)
Somvaligt har jag tagit en massa fina bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ruuumpa hahha :P

2012-05-29 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0