KORT

haha shit va konstigt det känns.. Inget slitet hår alls så det är så lent så jag har sutit och dratt fingrarna i det ända sen jag gick ur frisörsalongen, till jag kom hem nu, haha alla som såg mig på bussen borde tycka att jag va helt mongo. Haha annars så blev det väll bra, känns bara så himla ovant somsagt, men de är grymt skönt att få klippt det! Annars så håller jag tummarna för världens bästa mamma som springer göteborgsvarvet idag för 3 gången, hoppas du slår ditt reckord, hejahejaheja!!
orkar inte ta en bild, haha så får bli denna jag redigera typ förra året eller nått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa bättre bild?? :P

2012-05-12 @ 16:16:10
Postat av: Rebecca

Du passar skit bra i den längden! :) Kram

2012-05-12 @ 17:44:51
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0