svar på tal

Har du lätt att bli brun?
Ja men jo de tycker jag väll, har väll kanske inte världens bästa piggment men om jag är i solen så får jag färg. De har jag min mamma och tacka för!
Vilken storlek har du på dina virkade shorts?
Storlek 36, om jag hade haft chansen så hade jag gärna haft 34 på dom eftersom dom blir typ slappa när man använt dom en dag, men när dom kommer ifrån tvätten sitter dom perfekt.
är du bra vän med klara och julia just nu? och varför var dom inte på din tjejmiddag? :)kram, älskar dig blogg sofia!!
jag är vänn med dom ja! Klara var på fotbollscup i danmark och julia hade jag ej bjudit eller vad man ska säga. Vi säger mest hej oså i skolan, så vi är inte så bra kompisar än. Tack så mycket sötis.

 

Var det längesen du köpte det linnet? underbar blogg!
egentligen är linnet en t-shirt som jag klippt i sönder ifrån h&m och jag minns ej om jag köpte den förra sommaren eller förrförra. tack så mycket!!
Kan inte du visa hur du fixar ditt hår? :) och hur du får så snygga bullar i håret :D?
jag vet inte rikigt hur man ska visa eller förklara hur man gör en bulle, hehe men fråga nån av dina kompisar om hjälp? det är inte så svårt direkt! Mitt hår fixar jag inte så mycket, antigen har jag de uppsatt eller så plattar jag det eftersom det är krulligt.
kan inte du videoblogga nångång? hade varit askul :)
Jo men visst kan jag det, jag och amanda ska fixa ett nångång längre fram! Så håll utskik ;)
Vart har du köpt den stickade tröjan?
på Gina för 199 riksdaler, om jag inte minns fel!



Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle va kul om du svarade på min fråga om han killen också!

2012-05-28 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0