vattenkrig

Har haft vattenkrig med Jonnas lillebröder och så har jag legat och pressat, for nothiiiiiing. Märker ingenskillnad just nu iallfall, men vi har det bra här i solen. Livet leker, de gör verkligen det! vid halv 6 tiden ska vi dra till fysen och gissa vem som ska vara tränaren? JO jag ;) Haha ska pressa mina tjejer så jävla mycket va. Nej men de jag ska göra är att skriva upp alla som är där och hur långt man springer, så de ska jag nog kunna fixa. Ska chilla vidare med mina underbara polare nu.

Kommentarer
Postat av: carolina

är du bra vän med klara och julia just nu? och varför var dom inte på din tjejmiddag? :)

kram, älskar dig blogg sofia!!

2012-05-24 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0