boots

Förutom primeboots, kan du tipsa om några snygga vinterstövlar? Snäälla!:))
Sedan måste ja bara tillägga att du är verkligen min förebild!Du e så äkta på något sätt och är sjukt fin samtidigt som du alltid bjuder på dig själv, vet inte hur ja ska förklara men älskar din personlighet helt enkelt!!:) (hoppas du verkligen tar åt dig av detta för du e bara så GRYM)

 

ÅÅÅÅÅH VA GLAD JAG BLIR NÄR DU SKRIVER SÅ!!! Tar åt mig jätte mycket, blir jätte glad!! Jag satte ihop ett collage med lite skor jag hitta på scorette förutom de höga palladiumen som man kan köpa på spartoo.se där köpte jag mina sånna haha. Tycker dock dom inte är så fina nervikta..

 

Men jag tycker att dom mesta bootsen är fina, tycker dock de är ganska ovärt att köpa ett par boots för typ 2000 utan stålhätta när man kan lägga till 800 kr och få ett par primeboots eftersom skor utan stålhätta blir väldigt pösiga (eller kallar man det så?) Alltså att dom tappar formen helt och de är inte alls fint.. Tror att mina ashboots kommer bli så tillslut oxå, tyvärr. Uggs och hunters kan du ju ha nu i höst med. Men hoppas att du hittar några, man kan ju bara gå runt i stan i alla olika skor affärer så borde man hitta ett par fina boots tillslut! Tycker att Johnny Bullsen är finast av dom på collaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0