kaoz mannen

Efter vi kom hem ifrån Ikea så börja jag och mamma riva ner min fotovägg, omg. De tog typ 2 timmar? För jag va ju så smart och satte fast dom med tapetklister och fotona delade sig lixom på två så man fick bort själva bilden men sen satt det vitt ''papper'' bakom, åååh va jobbigt det va. Men tillslut fick vi bort de mesta, sitter fortfarande kvar lite men det gick verkligen inte bort. Sen måla det vi väggen med den stora spegeln och lite där vid hyllan där jag har mina jackor, skor osv, hahaha min säng blev över full med grejer. Men nu har jag lite ordning i mitt rum igen och nu ska jag bara sätta mig ner framför nån bra film och ANDAS. 

Kommentarer
Postat av: carro

längtar tills man får se när det är klart!! haha

2012-11-02 @ 19:57:41
URL: http://www.carrojespersen.blogg.se
Postat av: Anonym

ja du måste lägga upp bilder! :)

2012-11-02 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0