önskelista

Gjorde min önskelista för en månadsen... Kameran dör jag för, haha men vet att jag inte får den så jag tänkte att de är väll bara och spara till den? LYCKA TILL SOFFE. Sen vet jag att jag inte får primebootsen heller, men asså ååh dom bruna är ju så himla fina. Och vet ni? I sommras så hade jag sån ångest. Hahaha tankarna gick mellan Ash boots - Primeboots - Ash boots - Primeboots - Ash boots - Primeboots. Men de blev ju Ash, vet inte om jag ångrar mig eller inte?? Ändå inte, men önskar mig verkligen primebootsen... Sen är ju redan tröjan här hemma, IIIIIIIIIH den är såååå fin, men får den ju inte förens på julen. SÖG JU :P Lurarna är jag med riktigt sugen på! Inte långt kvar tills julen nu ju!!! 

Kommentarer
Postat av: Julia

asså den kameran... :'D

Svar: ååååh det är du och jag jullebulle, MÅSTE BARA HA DEN
sofia ström

2012-11-26 @ 18:12:55
URL: http://julianisbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0