svarar

Lite kul att du för ett litet tag sa att du störde dig på folk som sa "bjuder på dessa bilder!"och nu skrev du själv "BJUDER"... just saying. Annars är du min favorit bloggerska du äger!
 
 För det första tack!! Hahaha för det andra förstår ni inte när jag är IRONISK? jag skrev liksom, NO MAKEUP BJUDER!!!!!!!!!! (ser ni ironin???) haha tydligen inte, men tusen utropstäcken skriver jag ju inte när jag är seriös, eller XD eller :P eller när jag skriver <33<3<33<<33 är jag ju inte heller seriös med, just saying. 
 
Vart redigerar du dina mobil bilder som den där uppe tillexempel? Ngn app eller så? Älskar din blogg :D
 
Det finns en app som heter Camera+ Den är så värd!! Tror den kostar 7 eller 15 kronor? Men de finns massa olika effekter och du kan redigera dina bilder med och det är väll den appen jag använder mest! Tack sötis :D
 
 
haha sofia, vi hade FYSIK PROV inte KEMI... hehe, bra jobbat!
Hahhahaha orkar inte bra koll har jag iallfall... TACK <3<3<3<3<3<333<3<33<3<3 
 
Vart är byxorna ifrån? Och hur mycket kosta dom?
Dom kommer ifrån kappahl faktist, 399 svenska riksdaler om jag ska vara exakt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0