svarar

Du måste lägga upp bilder när rummet är klart!!
Ja de ska jag abslout göra, fast det kommer nog ta ett bra tag. Eftersom jag måste måla klart väggarna och sen ska jag ju göra golvet vitt, men de kommer nog bli najs!!!
 
vart har du köpt tröjan?
Fick den i julas av mina kära vänner och den kommer ifrån gina. 

Ja har läst din blogg rätt länge nu och ser att du brukar platta håret rätt så ofta :) har du typ något tips på produkter för jag plattar mitt hår väldigt ofta och det blir så sjukt slitet ! :)


Jag vårdar inte om mitt hår alls förut shampoo och balsam och det är sjukt slitet så jag har verkligen inga tips på produkter.. Borde väll ta hand om de bättre men.. du får väll söka på google eller nått! :)

 
Vart hittade du receptet?<3
HÄÄÄÄR Sen valde jag och göra de receptet längst ner!! 

Kommentarer
Postat av: Hallådööh

Förutom primeboots, kan du tipsa om några snygga vinterstövlar? Snäälla!:))
Sedan måste ja bara tillägga att du är verkligen min förebild! Du e så äkta på något sätt och är sjukt fin samtidigt som du alltid bjuder på dig själv, vet inte hur ja ska förklara men älskar din personlighet helt enkelt!!:) (hoppas du verkligen tar åt dig av detta för du e bara så GRYM)

2012-11-05 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0