Sanningar

 
Har inte druckit ett glas med "bara" mjölk (utan oboy typ) sen jag gick i 4an då jag börja tycka att mjölk va jätte äckligt XD

Jag tar alltid av mig skorna på bio, flygplan och när jag åker bil (lång sträcka) stackars dom som sitter brevid :P:P

Brukar tänka på universum och hur de egentligen fungerar, att de aldrig tar slut och blablabla, eller hur vi människor kan funka? Varför lever vi ens? Får alltid ångest när jag tänker på det..

Förstår mig verkligen inte på sånna som har typ på deras headers, YOUR DREAM, MY REALATY.
MY LIFE, YOUR DREAM osv, man ba, ÄR DU ALLVARLIG?

Tror nog jag är den som läser min blogg mest av alla mina läsere, typ kollar hur inläggen ser ut och efter stavningsfel osv. När jag inte blogga sakna jag typ och inte läsa min egna blogg, man ba hej ego girl.

Kommentarer
Postat av: IriiiS

Sofia du drack mjölk i somras när jag va hemma hos dig och vi hade gjort chokladbollar :p XD

Svar: juste, hahahaha wopsi XD
sofia ström

2012-10-27 @ 12:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0