plugg

Har läst 33 sidor i den boken vi har i Svenskan (orkade inte mer, lol) Räknat matte med pappa och nu har jag pratat  ett välbehövligt samtal med Amanda, ååh de suger så mycket att från att prata och träffas varje dag till att inte ens prata en gång i veckan (!?) de är kaozzzzz mannen. Idag har jag även typ ätit hela dagen och min käraste Elin och hennes kompis kom hit på ett snabbis besök förut, mycket trevligt måste jag säga!!
Mamma försöker ändra min inställning till matten, hahaha du är så sjuk. LOVE U

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasie ska du gå på?

2012-10-14 @ 21:37:48
Postat av: Anonym

Snälla kan du inte försöka fixa texten, den är så liten.. :(
Kram, älskar dig och din underbara blogg! :)

2012-10-14 @ 22:51:48
Postat av: you know who fpdjpjpocmemep

halllaskaffa glasögon iställer texten är perfekt storlek

2012-10-14 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0