svar

På vilket sätt menar du att det gör ont? Jag får alltid ont i min axel när jag tränar... :)
Jag kan inte riktigt förklara.. men eftersom jag går i handboll så gör det ont när jag passar och skjuter, in i axeln.. Kan verkligen inte förklara, ont gör de iallfall :P
 
Röker du? :)
Nej verkligen inte 
 

Vart har du köpt dina jeans? Svara snabbt som möjligt!
Det är faktist min brors gamla byxor, haha! Som jag har sytt in där nere för dom var så stora, hoho. 

Är det Jenny på  bilden?
Ja det är de, riktigt gosi är hon. Vi går i samma klass serrö


Var köpte du klockan ifrån? 
På ur&penn märket är Regal tror jag!

 
Är munkegärde och thoril i eran katalog? 
Nej bara ytterby.
 

Har du gjort hålet själv eller köpte du byxan så? :)
Jag har gjort hålet själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0