svarar

vart är tröjan ifrån? :)
Gina förra året!

Hur lång tid trar de att åka till skolan för dig? :D
Drygt en halvtimma med moppen.. tror jag iallfall!!
 
De va ja som skrev den kommentaren om vikt och ja ville bara säga att ja mena INGET illa. Du är sjukt fin och ja va bara nyfiken. :) hoppas du inte blev ledsen eller nått.. Din blogg äger !!
Nej herregud det klart jag inte blev ledsen, men tack ska du ha, blir så glad!
 
finns den gröna tjocktröjan i andra färger? Kram :)
Ja, åk till BikBok och kolla :))))

Snälla kan du berätta hur du gjorde hjärtan på. Bilen har letat efter de länge sen såg jag att du gjorde en sån bild kan du nt berätta ? Älskar din blogg också <3
Det finns en app som heter Bokehful och de var där jag gjorde hjärtarna, haha tack sötis <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin blogg! Jo kostar appen du pimpar dina bilder i? :)

2012-09-30 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0