svarar

Hur mkt väger du? Du verkar äta så mycket onyttig mat (kladdkaka och sånt) men ändå inte ha problem med vikten. Tränar du mke? :)
Haha för de första va är detta ens för kommentar? Men ja nu ska jag förklara för dig som undrar, jag vet inte vad jag väger och tycker inte att själva siffran spelar någon roll om vad du väger, bara man har den ''kroppen'' som man vill ha typ.. De nummret på vågen är ju bara en siffra, de är ju som du ser dig själv i spegel eller känner dig nöjd med som egentligen spelar någon roll. Men jag har väll endel ''problem'' med min kropp är inte direkt nöjd med den, men jag känner att jag helldre njuter av de goda livet erbjuder än att gå runt och tänka på att nej jag borde inte ta den kladdkaka biten, tar ett äpple istället.. Jag tränar dubbel träningar tre gånger i veckan handboll + gym (först gym sen handboll) Sen har jag ju matcher med och jag orkar ta mig till sportlife ibland med, så drygt 4/5 gånger i veckan.  
 

Ska man tvätta bort Basiron oxå? Eller ska man bara låta de va kvar? Behöver svar ganska fort eftersom att jag ska börja använda de idag, puss!
Nej du ska ej tvätta bort det, lägg på de på kvällen sen sover du med det! Men man ska dock inte sola med det på ansiktet..

Vart är din gröna tjocktröja ifrån? 
Jag provade den på BikBok så den är inte min, provade den bara!

Är det löshår eller ditt riktiga? :)
De är tyvärr mitt riktiga, om jag skulle haft löshår hade jag aldrig skaffat så mycket ''hår'' som jag har hahaha XD

Kommentarer
Postat av: Elina

finns den gröna tjocktröjan i andra färger? Kram :)

2012-09-25 @ 17:38:38
Postat av: Linnea

Du ska va sjukt nöjd med din kropp sofia! Vafan har massa randoms med det att göra?! Usch ingen bra start på dagen fick jag nu.. :/

2012-09-26 @ 08:22:58
Postat av: Anonym

De va ja som skrev den kommentaren om vikt och ja ville bara säga att ja mena INGET illa. Du är sjukt fin och ja va bara nyfiken. :) hoppas du inte blev ledsen eller nått.. Din blogg äger !!

2012-09-27 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0