svarar

Sminkar du dig inte så ofta längre? 
Det blir väll när jag hinner och känner för det, men på det inlägget där du kommenterade så hade jag bara varit hemma hela dagen och då är det ju onödigt och sminka sig! 

vet du hur man tar bort reklamen på videofyme? snälla förklara här eller i ett inlägg! :D
Logga in på ditt konto på datan och klicka på home, sedan på ''edit profile''

Den rutan som är vit på min, är ifylld i början och det är då man har reklam! klicka på spara så kommer det inte vara reklam mera! 
 


Skulle du kunna visa alla dina skor i ett inlägg?? ;) Skulle varit sjukt skojjigt juuu!! Puss och kram lille banan obs misstolka inte vilket jag gjorde ååååh ge dig din lille bajsplutt
OMG JAAAAAA XD erkänn det hade varit roligt, ska fixa ett inlägg till dig anonyma-bajs-kompis
 
Vad heter du på instagram? :) Följer du tillbaka? :D <3
sofiastroom, följer mina vänner och dom som är intressanta att följa! 
 
Vilken skolavslutningsklänning ska du ha? :) kram
Jag har ingen aning, jag hittar inte nån fin. TIPS PÅ SIDOR MED FINA KLÄNNINGAR? 
 
Har Emma blogg? :))
Nix
 
 
Hej skulle du kunna ha denna klänningen : http://kenzas.se/2011/08/19/gala-outfit/ 
Som skolavslutningsklänningen detta året, jag vet att många hade den förra året, så är det "ute" och varför och varför inte skulle du kunna ha den ? Kram!
Jag hade nog inte haft den för det känns lite tråkigt att ha en klänning som så många andra har, men den är verkligen jätte fin!! 
 


Vart kan man se på gossip girls? På swefilmer måste man ha typ konto? Snälla 
swefilmer, det är bara att skaffa ett ''konto'' eftersom du bara fyller i din mail andress! 
 
Vart kan man se de sista avsnitten av OTH någonstans??? Snälla hjälp :(
 
Jag kollade det på swefilmer!!
 
En liten fråga, vad ska du och dina kompisar gå för linje på gymnasiet? :) Grym blogg!
Många av mina vänner ska gå Ekonomi och samhäll tror jag? De flesta ska nog gå Mimers tror jag!
 
 
fast det är ju inte sant att folk skaffar det därför..
Varför skaffar man ask då? XD 
 
vilken effekt använder du på dina bilder? :))
 
Det är olika effekter jag använder men för det mesta, Cross Proces, Magic Hour och Lo-Fi. Appen jag använder är camera +
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, vet du om det går att avsluta sitt konto på swefilmer? Vet du hur isånnafall?
Fin blogg! :)

2013-07-13 @ 15:12:54
URL: http://rununtilyoudie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0