Millos blogging

Åh stackars min Sofia, hon mår tydligen inte alls bra så då hoppar jag in och bloggar! Så himla typisk med tanke på att hon egentligen började gymnasiet idag och att vi ska på cup på fredag. Hoppas verkligen på att hon mår bättre så hon kan åka med!

Ba för att ha något å blogga om tänkte ja skriva om hur jag och Sofia lärde känna varandra. Låter skit tråkigt men de e faktiskt ganska kul XD det var iallafall i femman när vi började i samma handbollslag, vi var inte med varandra då men i sexan började jag umgås mer och mer med henne och linnea. De coolaste i laget:)))) Haha dom lärde mig hur ja skulle sminka mig och ha min bena i håret. Den absolut bäääästa foundationen var en från nivea som var skit tjock och kosta 100 spänn på maxi, ta gärna en eller två nyanser mörkare med TIPSTIPS :p vi ställde alltid klockan på cuper för att gå upp och sminka oss å platta håret. De slutade iallafall med att jag inte fick vara med dom mer haha.. Dom bilderna som finns från alla cuper är så hemska aso!!!! Så de var på det visset jag lärde mig mina makeup skills och Sofia då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0