vårjackor

Jag tycker mocka jackor  är otroligt snyggt när de börjar bli vår/sommar! Den blåa jag har köpte jag förra året i augusti? och den rosa beställde jag nu iår. Mina kommer ifrån h&m och kostar 400 kr och sen finns det ju mockajackor ifrån märket raggirl som kostar 1300. Så man kan köpa tre jackor ifrån h&m för priset av ett om man skulle köpt på raglady, haha hur bra? Jag har tröttnat ganska mycket på min tråkiga skinnjacka faktist så dom här goingarna kommer användas endel nu när värmen kommer, om den kommer. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj jävlar har du storlek 42 på dina, jag har en vinröd & på den har jag 36, är inte dom där väldigt stora?

Svar: ja först beställde jag 38 på den blåa, men jag tyckte den satt så tight över axlarna på man knappt kunde röra sig ? så tog jag den största så jag skulle slippa skicka tillbaka igen.. Den rosa är dock alldeles för stor, men ska fixa det på nått sätt.. hahah!
sofia ström

2013-02-13 @ 17:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0