soffe fixar

Har inte haft tid till bloggen nått nu dom senaste timmarna, pappa har hjälpt mig och slipa klart och målat golvet. Så det behövs bara lackas en gång så är det klart, ååååååh är verkligen sååå nöjd!! Det blev så himla fint. Nu ligger jag annars i källarn och kollar one tree hill, ska sova när jag kollat klart avsnittet. Pratade även med min käraste vän Amanda förut, det är g a l e t vad jag saknar henne. Så det var skönt att prata ett tag!
Saknar mitt långa hår med.. men mitt har faktist växt endel sen jag klippte av det, vilket är grymt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda vem?

2013-01-03 @ 11:36:39
Postat av: Anonym

Amanda sjöholm

2013-01-03 @ 16:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0