svarar

Är Emma tsm med han hon sitter på ryggen? Är dom två tillsammans? :) 
Hahahah gud nej, Emma är inte tillsammans med Hugo eller Fredrik. Dom är kompisar :)
 
Spelar inte emilia handboll också? älskar din blogg iaf kraam! 
Jo det gör hon! Men min kära vän vill aldrig vara med på kort, därför så ser man henne inte så mycket här på bloggen. Åh va glad jag blir, puss!
 
kan du lägga ut receptet? kram :)
Sätt på ugnen på 200 grader 
Börja med att göra Kladdkaka smeten
2 ägg
2,5 dl socker
4 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
100 g smör, smält
1 dl mjöl
1/2 tsk salt
Blanda allt och lägg sedan i en form. 
Gör nu kokostoppsmeten
50 g smör, smällt
2 ägg
1 dl socker
200g kokos
Lägg nu kokostopp smeten på kladdkakan och sedan lägger du in allt i ugnen, tills kokosen har fått lite färg ↓ som på bilden. ca 20 minuter. Ta ut kakan även fast den känns väldigt lös eller vad man ska säga. Sätt nu in den i frysen!! Detta är typ det viktigaste. Ha den i frysen i kanske 40 minuter / 1 timma. Ta ut den och njut, döööör detta är det godaste jag vet. typ hahaha
 
Kan inte du visa bilder på ditt rum? :)
 Jo jag har gjort det några gpnger tidigare, men det kommer ett inlägg längre fram! Måste bara städa det, hahah
 
Ska ni såva i Göteborg eller åker bi hem på nätterna?
 Vi åkte hem varje dag eftersom vi bor så nära! 
 
vart är byxorna köpta? finns de kvar?:)
 Dom är köpta på Bik Bok för drygt tre årsen? så jag tror inte det, men det finns nog liknande på typ h&m! 

 
Lägg upp fler bilder ifrån grekland! :)
Är det inte tråkigt om jag lägger upp dom igen då? haha eller jag tycker det är väldigt tråkigt och läsa bloggar som lägger upp samma bilder hela tiden. 
 
Kan inte du visa lite bilder på dig när du var 13 år :P :))
 Jo hahhaha, det kommer upp i ett inlägg snart!!
 
kan inte du göra en video på hur du fixar short så? As fräckt tycker jag :)
Jag tror inte att jag fixar en video, men jag kanske kan förklara och ta kort på varje ''steg'' behöver bara ha ett par shorts och fixa, hehe. 

Jag har skitsvårt att hitta jeans som är snygga och sitter bra, vart köpte du dom?! :o
Märket är Replay och jag köpte dom i NK, men DO, Åhlens osv har med dom tror jag!

 
Jag älskar att städa andras rum får jag komma hem till dig och städa ditt rum? :))
 Ja snälla!!! Det är bara och komma hit
 
Vart beställer du dom?
 parlfynd.se
 
OMG VAD KOMMER JONNAS KLÄNNING IFRÅN?
 Gina tror jag!! 
 
hur får du dina bilder så bra kvallite när du lägger upp dem på bloggen? när jag lägger upp blir dom sämre kvallite :/
Jag tar nästan alla mina bilder med min kamera, så du kanske bara tar mobilbilder? Därför kan det ju bli lite sämre kvalite, men annars vet jag inte :(

Hur tar du såna bilder? Bra o intressant blogg!!!
Jag har fokuset på bakrunden och då blir vi mer mörka, sen så ändrar jag kontrasten lite!
 
 hej sofia kan inte du skaffa bloggrespon? hade varit lättare att fråga saker så kan du svara direkt istället för i ett inlägg ?
 Ååh vad är det för något????? 
 
Vad fick di för betyg? Du visade en bild i höstas kan du inte göra det på slutbetygen? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogresponse är typ en sida där man ställer frågor till dig o du svarar. För då slipper vi vänta tills du svarar i ett inlägg utan man väntar tills du har loggat in o svarat på just min fråga. sen kan du ha en liten ruta på din egen blogg med din profil på blogresponse så klickar man där o ställer frågan.
som t.ex. denna tjejen har de http://matildaengdahl.se/ som du ser har hon en liten ruta på vänster sida om du går ner en bit. så klickar man bara där o frågar frågor om bloggen elr vad som helst. Hoppas du förstog

2013-07-10 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0