ang mitt lilla jobb

Har fått lite frågor om mitt jobb. Jag jobbar på en lunch restaurang som heter Menigo? Den är väll mest för dom som jobbar på företaget brevid, men andra kan ju med äta där. Det ligger i partille och just nu diskar jag väll mest, kollar så det finns kaffe, fyller vattenkannor med vatten, lägger upp mat, står lite i kassan osv. Kommer jobba 1 dag till? kanske mer under lovet om dom behöver hjälp. Hur fick jag detta jobb? När jag gick i 5an/6an praoade jag hos Cissi (mammas bästavän) när hon jobbade på en annan restaurang och hon tyckte att jag va duktig då så nu behövde dom någon som kunde hjälpa dom akut!! som kunde hoppa in denna veckan och jag hade ändå inget för mig så det va ju perfekt! Skulle egntligen vara där nästa vecka också men spelar ju partille cup då!! iiih längtar! 
Blir dock fruktansvärt trött utav detta jobbet, springa runt nästan konstant i 5 timmar är jag inte van vid. Brukar ju mest sitta ner på en stol i skolan. Stressigt är det med, så på någon restaurang vill jag inte jobba på i framtiden. Men man får ju alltid god mat XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0