bara för dig

Vad kostar ett armband om man räknar ihop hur många pärlor och sånt? Kostar frakt? 
Om jag har räknat ut det själv så kan ju du med göra det? blir lite trött på sånna frågor, kolla själv om det är frakt? haha Jag frågade den frågan. Asså snälla låt inte så taskig jag bara undrade! Ville verklgien inte vara dum. Skulle vilja köpa så¨danna men vet inte hur många pärlor jag behöver till ett armband och förstår mig inte på deras hemsida. Så hjälp mig?
 
 
Asså det va inget illa menat just till dig, jag vet ju inte vem du är eftersom du är anonym. Men mamma sa till mig att jag måste svara snällare, haha så tacka min underbara mamma för detta svaret. Ni förstår väll lite att jag blir trött ändå? jag menar jag har suttit och sökt runt på google på korspärlor och då hittade jag att just dessa korsen kallas howlite och sen fortsatte jag leta runt på google på howlite kors och sen och tillslut hittat en sida med bra pris. Sen gick jag in på en blogg och letade i hennes arkiv för att jag visste att hon hade ett sånt korsarmband och försökte räkna ut hur många pärlor hon hade på sitt armband. Det va därför jag kände att om ni har fått sidan så borde det inte vara så svårt beställa. Men skit samma, nu när jag gick in på hemsidan så står det såhär Fraktkostnad
Fri frakt om ordersumman är 300kr eller mer. Fraktkostnad om ordersumman är lägre ligger på 20kr. 
Detta inom Sverige, utanför Sverige ligger frakten nånstans mellan 30-50kr, beroende på vilket land samt vilken vikt beställningen är på.Till ett korsarmband har jag 11 st pärlor, men det beror ju helt på hur stora handleder du har. Om du har mindre tar du ju mindre pärlor :)))) det är 2 sånna pärlor för 2 kr så du behöver alltså köpa 6 st paket för att göra ett armband. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Vad glad jag blev nu. Tack så mycket för svaret. Ville verklgien inte vara jobbig men tyckte det lät så kul. Nu ska jag hem och pärla typ xD. Men du har verkligen min favoritblogg, jag älskar din blogg o dig. Kram.

2013-06-09 @ 21:08:38
Postat av: Anonym

Haha håller med dig. T.o.m jag blir irriterad! Hur svårt kan de va att leta rätt på saker själv, tänk lite!? :)

2013-06-09 @ 22:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0