svarar

Förlåt att jag varit så seg på att svara på era frågor, har inte orkat 

Sluta klaga du är ju utomlands!!!

Du hade nog oxå klagat om vädret var sämre än hemma XD men nu är det ju soligt och fint så jag klagar absolut inte längre.

Vart i Grekland är du? :D Stand oså? 

Jätte fint vatten och så vekar de vara!
På dom bilderna hade vi åkt ut till en Ö och den ön hete Anti Paxos! Men vi bor i Parga!
var är skorna köpta?
På en utfärsäljning i nordstan, dom kommer ifrån scorette ifrån början! 
Gör en videofilm i Grekland!!! 
jag får se... har inte filmat så mycket nu, men kanske! 
 
 
vilken kamera använder du ? sjukt bra blogg
Canon eos 600d, taaaaaaack!!
 
Målar du dina ögonbryn? :) 
haha ja 
 
är idrotten frivillig? Men får du inte sämre i betyg då? Typ frånvaro osv??
Nej, nej nej nej. Hahaha ni missuppfattade allt. Idrotten är inte frivillig nej, får jag sämre betyg? det vet jag inte, jag har varit med på jätte många lektioner så jag tror inte det. Man får ett E i frånvaron, vilket betyder Ej aktiv. 
 
har frågor angående kjolen :) 
1. vart är den köpt? 
2. har du nåt under den? är det inte jobbigt om det typ blåser haha? 
jättefin outfit i alla fall, kram!
1.  Kjolen är egentligen en klänning som jag klippt av till en kjol ifrån h&m som jag köpte för typ 3 årsen.. tyvärr :(
2. Jag har alltid shorts under korta klänningar och kjolar, så det är skönt och slippa tänka på VISAR JAG MIN RUMPA NU=??? hahah nej men ah alltid shorts! 
 
Varför har du vit eyeliner? :) 
Jag använder det för att ögat ska se större ut på den linjen i ögat, hahah eller inte i ögat men ni fattar nog. 
 
Vad kostar ett armband om man räknar ihop hur många pärlor och sånt? Kostar frakt?
 Om jag har räknat ut det själv så kan ju du med göra det? blir lite trött på sånna frågor, kolla själv om det är frakt? haha 
 
Varför är du så fläckig på armen? är det bus?
 haha nej det är typ piggmentfläckar, när jag blir brunare så blir fläcken med tydligare. 
 
vart har du köpt det?? 
Halsbandet kommer ifrån Raglady!
vart är byxorna ifrån? snällaaaaaa svara 
 Dr denim!!
 
Vart är tshirten ifrån? :) 
American Vintage!
har inte dina primeboots färgat av sig på dina byxor?
Asså lite kanske, men det är inte mycket alls. 

är det nellie kleist?
 
OMG JA!!! 
Detta kommer säker du tycka är en helt RANDOM fråga men var är era föräldrar när ni har sleepovers och tjejfester osv. 
Oj haha det är olika. Ibland skickar jag ut dom, hahaha och då får dom åka och kolla på bio och käka lite oså tillsammans sen kommer dom hem igen lite senare.. Vi brukar ju alltid sova i min källare om jag har en ''sleepover'' så de spelar ingen roll då om dom är hemma eller inte.
 
Kan du visa hur paketet dom kycklingarna kommer i för hittar aldrig såna goda :ppp tack på förhand /kycklinglover
Jag köper alltid de gula paketet, dom är såsåså goda!!!
 
 
Har någon utav dom blogg? Förutom Marie då! 
Nej tyvärr. 
vad fick du av marie? :) 
hahah lol vad spelar det för roll? :P 
 
Vart är tröjan ifrån ?
Jag vet inte riktigt vilken utav dom du menar, men den vita är ifrån Chelsea och den bruna koftan är ifrån Gina!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret om kycklingarna har längtat, tihiii

2013-06-08 @ 15:45:46
Postat av: Anonym

Vad kostar ett armband om man räknar ihop hur många pärlor och sånt? Kostar frakt?
Om jag har räknat ut det själv så kan ju du med göra det? blir lite trött på sånna frågor, kolla själv om det är frakt? haha Jag frågade den frågan. Asså snälla låt inte så taskig jag bara undrade! Ville verklgien inte vara dum. Skulle vilja köpa så¨danna men vet inte hur många pärlor jag behöver till ett armband och förstår mig inte på deras hemsida. Så hjälp mig?

2013-06-08 @ 21:06:14
Postat av: Anonym

Vad har du för inställningar kör du på M elr vadå på kameran ?

2013-06-09 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0