Emilia berättar om soffe

Sofia fick en kommentar om att hon skulle berätta lite om sig själv men hon ville visst inte det så nu ska jag göra det! Eller jaaa det blir typ "the typical soffe" eller nåt sånt!
 
+Sofia säger alltid tycker vad hon tycker, no matter what typ
 
+När jag fyllde 14 så köpte Soffe and Irre en gurka till mig i födelsdagspresent, därav smeknamnet gurkan XD
 
+Sofia kallar alla sina special friendz för typ "Emilia G, Jonna P, Emma H, Moa G, Iris E" jaaa ni fattar nog
 
+Jag (Emilia G) gick om sofia på candycrush ganska så rejält om man säger så, hon är bara på 145 och jag är på 174!! De roliga var att sofia var på typ 60 innan jag änns hade börjat spela :P 
 
+Sofia är en sån där människa som är övertrevlig till andra människor hon inte känner, typ i kassan på maxi så säger kassagubben hej. och sofia ba NÄMEEEN HEEEEEEJ VILKEN FIN DAG DET ÄR UTE IDAG, HUR E LÄGET OCH VILL DU BLI VÄN MED MIG??? 
 
+Sofia blir alltid arg på mig för jag driver om att hon är surtekändis, i min mobil har jag bilder på mig och sofia ströms hus, jag och sofia ström bil, jag och sofia ströms arm hahahahhah
 
+Man har verkligen alltid massa kul när man är med sofia!
 
+Hade jag föreslagit ett jobb till sofia hade jag sagt att hon skulle bli en sån psykolog eftersom hon är väldigt bra på att lyssan och prata om problem typ
 
+Sofia är jätte bitter för att hon inte får tandställning för hennes tänder är inte speciellt jätte raka om man säger så, gråt dååå
 
+Jag gjorde slut med sofia på facebook sommarlovet mellan sjuan och åttan, hon skrev att hon saknade mig och om vi skulle ses och då skrev jag att jag inte ville vara hennes vän mer hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0