Orkar verkligen inte

Fyfan vad ont jag har. Kom knappt upp för trappan till ytterdörren, så jag har inte ens provat att gå upp till mitt rum. Har spenderat all tid i soffan förutom när pappa tvingat mig och ställa mig upp och gå för att röra på musklerna i ryggen typ, fyfan. Jag har verkligen aldrig haft så här ont någonstans i kroppen tidigare, lipar varje steg jag måste ta. Ska sluta klaga nu, men detta är fan sjukt. Ätit massa popcorn och nu ska jag smaka på yollibox, tycker ni den är god? XD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köper men en sådan? :) kram

2013-03-10 @ 22:26:41
Postat av: Anonym

asså lol på kommentaren där uppe. finns på h&m!!
nä men asså va tror dom?? i vilken mataffär som helst typ haha?

2013-03-11 @ 08:31:34
Postat av: Linnea

Om man gillar jordgubbsglass (och tar den smaken givetvis) så smakar den exakt likadant, enligt mig äckligt..<3

2013-03-11 @ 17:02:35
Postat av: Anonym

vart köper man det????Snälla SVARA

2013-03-11 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0