svarar

Budskapet från evelina prembergs blogg gick fram x)
Haha lol vaddå? XD
 
är Emma gravid?
Åååh ja!! Längtar ihjäl mig tills lillan kommer komma ut!!


vilken stl har du på converse? <3
Jag har 39,5!


Åh skulle vilja ha dom så sjukt mycket!! men vet inte om dom passar mig? :/ har 38-39
Tror inte att dom passar nån med 38 som vanlig storlek tyvärr :(
 
 
har ni förhållande på facebook? ;)
Haha nej 

Kan du fråga vart han köppte dom? O hur mkt det kostade? ☺
Hallonen kommer ifrån Willys tror jag och dom kostade bara 85 kronor! OMG HUR VÄRT
 

Haha vad heter den killen?? Sjukt söt.
Hugo Hagman! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Emma????
Snälla svara😉

2013-03-23 @ 16:33:10
Postat av: Malin

Är du seriös eller oseriös att hon Emma är gravid?

Älskar verkligen din blogg!! oh ditt hår och din stil älskar!

2013-03-23 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0