svarar

vilken sida kollar du på? Svara gärna så fort du ser för jag vill verkligen börja kolla!
Swefilmer.com!!!
 
Gör sofia tycker dåråå! 
Ja jag ska, måste bara få ork till att göra det. 
 
Är det i nordstan? :) 
Ja Lydia´s ligger där uppe i nordstan, mellan kina restaurangen och något annat matställe.
 
Vart har du köpt den jackan? as snygg!:)
Den kommer faktiskt ifrån Bik bok, fast jag tror den är två år gammal? Men det finns säkert liknande på andra affärer! 
Din blogg är väldigt bra ;) Här kmr lite frågor^^  Vad har du för mobil? Bild? Iphone 4, haha. 
 
Om du har iphone (kan du visa alla dina skal?) :) Har typ 3 skal? två vita genomskinliga och ett rosa typ. Så det är inte så sevärt. 

Vad anväder du för redigerings app eller vad man ska säga för bilderna är liksom så bra kvalité och lite mörkare och ljusar :P Så snygga!  
Tacksam för svar i inlägg :)) <3 Använder Camera+ & Pix och Pixlromantic
 
Var är det ifrån och hur mycket kostade de? Älskar dig Sofia! Du är världens finaste! ❤❤
Jag beställde det HÄR (rosencranz.nordicshops.com) ifrån och det kostade 400. Med frakten 460! Ååh så go du är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0