svarar

Hur mycket pengar spenderar du på att äta ''ute'' varje månad. Det här är verkligen min favvo blogg ;)
Jag har faktist ingenaning.. Det är alldeless för mycket iallfall, de mesta av mina pengar går till mat. åh va kul!!
 
Vilka mötte ni? :)
Önnered
 
fan vilket krigsvrål som måste ha kommit från henne längst upp till höger
Hahah ja men eller hur verkligen! 
 
Skulle inte du börja videoblogga? :) Älskar din blogg! Kram
Jo det skulle jag!! Dom soffe tycker videosarna, men jag har inte haft typ ork till det. Men ska försöka göra en idag!!! Kram 
 
ett tips, drick runt 2-3 liter vatten varje dag, det hjälpte för mig!
Hur lyckas du dricka så mycket vatten då??? Hahah det är ju sjukt mycket, går du runt med en flaska hela dagen eller hur gör du? 
 

Vart har du köpt dina headset ?? Skit snygga <3
Märket är Urbanears och jag tror mamma köpte dom på Hollywood! 
 
Sofia du är så underbart fin, jag älskar din blogg läser den varje dag. Din blogg är bäst,jag känner dig inte men du verkar som en super go och skön tjej.Gillar din blogg den sticker ut från alla andra små fjortisbloggare, din blogg är verkligen bra och intressant! kram på dig ha det bra sötnos och lycka till i framtiden♥
 
Men åh gud du har alltid så himla fina kläder!! jättefin blogg med!! Kramis
Blir sååå glad av sånna här kommentarer, ni är ju för snälla!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis, har med mig en halv liters flaska haha. ganska jobbigt ibland men vatten är jättebra

2013-03-01 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0