Jag gillar/gillar inte

Jag gillar, katt, mat, blommor, lax, inredning, ron pope, äta, sova, kolla på närfolk hetsar, Gamla grejer och gamla människor med, fetaost
 
Jag gillar inte, öronvax (!!!) (typ när man vänder sig om och ska prata med någon så ser man in i deras öra...) min  nya lampa som inte alls passar in i mitt rum!!! osköna människor, mens varför ska man egentligen blöda ur sitt underliv? Fattar ej, killar borde blöda genom deras snopp med. lakrits, osaltade popcorn, flugor, det är så jobbigt om man driver och människan ej förstår att man gör det... Hahahah brukar hända mig XD hår på borstar, golv osv tycker jag är obehagligt. Håret får gärna va på huvudet men sen när det inte är det, då är det läskigt. 
Bilder ifrån förra sommaren 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0