svarar

umgås du rätt mycket med killar? :) ser oftast ut så på bilder osv ;)
Hahah jag umgås ungefär lika mycket med killar som tjejer, eller ne mer tjejer.. haha men ah! eller vad ska jag svara??? hahahah

vart är det du köpte den fina koftan nu igen? 

Beställde den ifrån lager157 hemsida! 
 vem åkte du med? :D
Det är min bebbe emma som är en epa-girl

Vad är det för väska??? På bilden??
Det är min träningsväska eller ah jag använder den i stort sätt varje dag.. men den kommer ifrån Marc O`Polo
 Är det Fredrik Holmgren? Hur känner du honom?:)
Nej det är Fredrik Gunnarsson, har ingen aning om vem Fredrik Holmgren är.. 

Vad åt ni på för café? Var det gott?
Cafét heter sweet och ja det va gott! Ligger mellan arkaden och nordstan, mittemot stayhard typ!
 Hej! Kan du snälla svara på detta i ett inlägg!!? Hur gör du sånna här collage typ.. Använt bara instacollage, är ganska tråkigt. Snälla vore jättesnällt om du ville ta dej tid att svara!
Jag gör mina collage i picmonkey.com! 

vad kosta den?
Sjalen kostade 199!  
Vad ska du använda för vinterjacka i år?
 Jag har köpt en vanlig svart.. köpte den för jag hade sån ångest att jag inte hade nån, lite tråkigt men den får bli bra. 
 
Vart gymmar du? fin blogg :)
 På sportlife!
 
Varit ifrån har du köpt den plattången ? hur mycket kostade den? 
 Plattången är köpt på Media Markt och den kostade 649 kr. Märket är Remington, tips!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du sjalen?

2013-11-25 @ 20:30:26
Postat av: Anonym

Är det något mellan han daniel och dig?

2013-11-25 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0