vinterjackor

Någon mer än jag som har ångest?? Låter så töntigt, men jag har ingen vinter jacka. Måste verkligen ha en så snart som möjligt, jag har en bild i huvudet hur den ska se ut.. MEN, hittar inte den nånstan förutom i mitt dumma huvud.. Om jag skulle få välja så skulle jag vilja ha en Parajumper kodiak, den svarta på första bilden. Men min plånbok har inte så mycket pengar, så jag vet inte.
Parajumpers - Tommy Hilfiger - Hollies 
Här är några som jag tycker är fina iallfall! om nån annan har samma ångest som jag x'D
 Men har ni något tips till mig för en gång skull, vart det finns fina jackor??? 

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad heter modellen på den i mitten? Kan du länka

2013-10-19 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0