ang gymnasiet

Försökt och samla ihop alla frågor jag fått ang mitt gymnasieval! Om ni undrar något mer så är dert bara och kommentera.
Mitt första val på gymnasiet var Hvitfeldska Samhäll. Jag sökte dit för att jag inte orkade kolla på fler gymnasium. Jag trivdes inte alls där så därför bytte jag. Dom jag umgicks mest med i min klass var Lina, Amanda och Isabel. Jag kände Lina lite innan igenom handbollen men inte Amanda eller Isabel, jätte härliga tjejer iallfall! Vi hade 8 killar i klassen och nej vi va inte så mycket med dom. Vi hade inget mat kort utan det finns en matsal där! 
Nu går jag iallfall Samhäll på Mimers i kungälv och det känns väldigt bra! Har bara varit där i tre dagar men jag trivs bra i min klass och allt känns somsagt väldigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0