svarar

Hur gör du att din meny ligger under din header och inte står på kanterna? :)
Det är inte jag som gjort det så jag vet inte.. tyvärr!
 
Varför bytte du från Bohus till Ytterby? :o
När vi började i 7an så satte dom alla vi som var lite för pratglada i en klass, så vi hade alltid massa lärare på lektionerna och det funkade inte. Så jag bytte till Ytterbyskolan för jag kände Shaban, Sipa och Pernilla där! 
 
Vet du hur man gör för att få en vit kant (typ som en ram) runt bilder man lägger ut på insta. Han frågat massa men ingen vet :)
Appen heter whitagram!
 
Hej! Jag har ätit några ben & jerrys men bara typ chunky monkey, peanut med kolades och brownie. Men vilken Tyler du jag borde testa snälla säg 3 b&j i 1-2-3 plats :))
Jag tycker att Half Baked är godast, lätt!! Sen så beror ju det på vad du gillar, om du gillar choklad glass så borde du prova chocolate fudge brownie och om du gillar kola sås så borde du prova Karamel sutra! osv osv, men jag tycker somsagt att half baked är den godaste!
Vet du varför Emelie slutar blogga?
Hon tappade bloggsuget typ, men jag lovar att länka den om hon börjar igen!
 
Vart är den från?:)
Sjalen kommer ifrån Gina!
Har du tagit jeansen utanpå bootsen?
nej inanför det är därför dom syns så mycket XD
 Vilken thai restaurang var det? :D 
Så fin är du Sofia!!
Det ligger i arkaden! Går inte och missa om man går in där! åh va glad jag blir!! puss 
 Vart har du köpt tröjan?? finns den kvar i affären fortfarande tror du? vart köpte du mössan? jättetacksam för svaar :) kram var köpte du sjalen? vart kan man hitta jeansen ??!
Sjalen är ifrån H&M, Tröjan tror jag är ifrån Gina och sånna basic vita tröjor finns lite överallt, hm, gina, lindex? och ifrån american vintage! Mössan är pappas, men kanske stadium? jeansen är ifrån Zara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0