01:02

Efter trippen på museét så åkte vi till Mammas kusin Patrik! Dom hade lagat en sååå god påsk lunch!! Var där hela kvällen tills typ halv 11. Känns ganska sjukt att man känner sig så nära dom här fina människorna, men jag har aldrig träffat dom innan. Vi kan inte heller prata, då vi inte kan samma språk. Det är väldigt fint ändå, vilka underbara människor. Så tråkigt att vi bor så långt bort ifrån varandra. 
Det är bara mamma som kan polska, fattar ni hur jobbigt det är för mig som alltid pratar! och nu när man har så mycket man vill säga och fråga, men så sitter man där och känner sig lite dum för att man inte säger nånting. Mamma får dock överrsätta ifrån mig, Erik och Pappa, att man tyckte maten var god, tex. Men man har ju verkligen så mycket mer än det som man vill säga, åh hade så gärna velat kunna prata polska!
Men mina sysslingars kusin kom efter ett tag, han var super trevlig och kunde engelska bra! Så det va kul att kunna prata lite iallfall. Åh har verkligen haft en så bra dag!! om man bortser ifrån timmarna på krigsmuset, hehe xDåååh sötaste!!! min syssling Emilia
en av presenterna hon fick utav oss, såklart barbie med ska sitta vid bordet och äta haha
alltså åååh vill kidnappa hem henne
mammas faster och man ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0