dagen - gästoutfit - moa

Slutar nu för våran tyska blev inställd, ganska bra måndag ändå XD hahaha nej men måste ändå sitta i skolan och vänta på Ebba så hade lika väl kunnat ha lektion. Nu hade jag tänkt att jag skulle plugga men min dator dör snart så jag får väll sitta och filosofera tills klockan blir fyra, då jag ska träffa min saknade Ebbis. 
 Tänkte att det kunde vara kul med en gästoutfit. Så jag tog bilder på min älskade vän moa imorse, åååh hon är ju så fin!!!
|| tröja - hollister || jeans - replay || skor - primeboots || skärp - liebeskind ||

Kommentarer
Postat av: glad tjej 12:D <33

modell

2014-02-24 @ 19:10:58
Postat av: glad tjej 12:D <33

go röv btw

2014-02-24 @ 19:11:28
Postat av: Anonym

Åh finaste moaaaa

2014-02-25 @ 14:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0