svarar

Hur många gånger har du gjort sönder din mobil?
kanske 8 - 9 gånger.. .hahaha 
 
hur har du gjort den effekten? vilken app eller hemsida? :))
Det är kameran! Skakar på kameran medans jag tar kortet! och har night (?) inställning!
 
 hade varit ett stort lyft om du gjort om designen på bloggen och en snygg header!
Jag satt och pillade lite med designen och ändrade till vit bakrund och det blev ändå fräscht! Jag ska fixa en ny header snart, har inga bra passande bilder dock!
 
kan du inte lägga ut en bild på hennes epa? vill veta hur den ser ut :P
Hahaha absolut, fet är den 
Vart har du köpt den vita grejen du har över sängen? Alltså inte lakanet, utan det med volanger typ, haha hoppas du fattar!
Jaaa min sängkappa! Beställde den på Ellos! 
 
 kan inte du berätta lite om mimers ? ska kanske gå där men vet typ inget om gymnasiet ... kan du säga hur skolan är , lärarna , eleverna och vad som e bra med skolan och det dåliga ...
Jag tycker att skolan är bra! Dom lärarna jag har är väll helt okej! Men dom lärarna du får beror ju helt på vilken linje du börjar i! Så jag har ingenaning om hur alla lärarna är. Men jag tycker ändå skolan är bra!
 
Det bästa är att det är fräscha lokaler och att man har nära till Maxi typ, hahahah. Det dåliga är väll vårat schema.. Eller vi hade bra schema förra terminen men nu slutar vi 15.50 varje dag förutom tisdagar, de är inte så bra. 
 
Vart har Emma köpt alla sakerna? Den ledlampan och nagellacken? :)  
Tror det finns på Åhlens, sök annars på Depend Gellack på google!
 
Vart har du köpt dom dära snygga byxorna? :)
 h&m faktist! 
 kan du visa hur du gör sånt hål på byxorna vid knäna? sjukt snyggt!! och vill gärna också kunna göra det på mina svarta dr denim utan att dem spricker ännumer när man tvättar dem :)
 Jag har på mig byxorna och sen klipper jag rakt över knät med en vanlig sax! Sen gör jag inget mer, ju mer du har på dig jeansen kommer det fransa sig gött. Haha dom spricker inte mer när man tvättar dom ! 
 
När ska du lägga ut frågor och svar från frågestunden? :)
 Tanken var att dom skulle komma upp nu i helgen, men i slutet utav denna veckan/början på nästa!
 
Vart köpte du dina svar-vit mönstrade byxor som du la ut bild på här för någon dag sen?
 På Bik Bok för typ 100 årsen, haha jätte gamla! Men det finns liknande mönstrade byxor pålager 157!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0