vinst wohohoho

ALLTSÅ ÅÅÅH!! Vi va så såsåsååå posetiva hela matchen alla var verkligen glada!!! hahah detta är varför jag spelar handboll!! Man blir bara så himla lycklig, alla mina favorit tjejer och tränare har en sån stor plats i mitt hjärta så många timmar i veckan man lägger på handbollen och det är mer än värt det!:):):))alla underbar vänner man faktist får, ÅÅÅH<33 hahahah jag känner mig så töntig, men nej det här är bara den lyckliga sofia XD HIHIHI. Vi vann iallfall med 21-24!! Nu kommer jag sova gott, skit samma att jag har prov imon och att klockan står på 6.15, jag är ändå glad. hahahha

Kommentarer
Postat av: annonym

kan inte du berätta lite om mimers ? ska kanske gå där men vet typ inget om gymnasiet ... kan du säga hur skolan är , lärarna , eleverna och vad som e bra med skolan och det dåliga ...

2014-01-24 @ 15:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0