fyra frågor, fyra svar

 
Hej, jag är en tjej på 15 år från Stockholm och tycker handboll verkar som en jätte rolig sport! Tycker du att det är försent att börja såhär sent? 
Tacksam för snabbt svar!
Hej på dig!! Alltså ja jo, jag tycker nog det är lite sent.. Eller det beror ju på om du har hållt på med någon sport innan?? du kanske har en boll talang? Du kan ju alltid prova en träning och se! Men vi hade en tjej som ville börja för några månader sen och hon kom på en träning, och sen kom hon aldrig tillbaka... Men jag tycker att du kan prova och se hur det känns, jag tror nog tyvärr att det är några år försent! 
 
vart tränar du?
På Sportlife! Oftast i Kungälv centrum ibland i Rollsbo!
 
Vart har du köpt byxorna o vad kostade dom?
Dom kommer faktist ifrån Gina Tricot och dom blir dina för 500 lappen!
 
hur gör du så med dina bilder? :D
Det behöver vara hyfsat mörkt ute/inne och finnas ljus, kan va typ tända ljus eller bara en mobil som lyser typ. Ändrar inställningen på kameran till Night inställningen(?) hahahha night, ah men så skakar jag lite på kameran och voila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0