Q/A

Vad för inställning på kameran har du när du tar sånna här bilder?
Jag fotar alltid med Manuellt. Men på dom bilderna har jag ett filter som heter HDR som jag fixar på picasa. Jag redigarar ljus och kontrast på alla mina bilder. Så det handlar inte bara om vilka inställningar och vilken kamera man har. Utan redigeringen är viktig!

Vart är din jättefina klänning ifrån?
Ifrån hm! :D

Vart har du köpt kjolen? :)
På ZARA! 

Varför knäpper du/folk upp sina låga primeboots? menar inget illa undrar bara! älskar din blogg, dina outfit bilder är ju typ we heart it inspo!! *_* 
Hahah we heart it inspo<333 va glad jag blir!! Alltså dom är goare uppknäppta, sitter lite mer släppt. Sen här hade jag knäppt upp dom när jag provade andra skor, sen inte orkat knäppa dom igen..hahah.
 
Var är koftan ifrån?
Ifrån Lindex faktist! 
 
var har du köpt hatten? :) 
Monki! 
 
Hur har man skärp i såna shorts?? Skit snygga!! :D
Det är bara och sätta skärpet ovanför eller hur man ska säga! :D tack!!
 
var kommer byxorna ifrån?! :D
Dom kommer ifrån ZARA! 
 
Va kommer dina jeans ifrån Sofia? Sviiin snygga <333
 Taaack, shortsen kommer ifrån Gina för typ 2 årsen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0