black + leo

När jag kom hem ifrån skolan så pluggade jag matte med min bror och sen har jag gjort klart en energiuppgift i naturen. Så jag är nöjd!! känns lite trist att jag hoppade över träningen, men ibland får skolan gå före. Ska nog skriva lite på min svenska med innan jag går och lägger mig! Vad tycker ni föresten om min nya header?? blev det bättre/sämre??? Var verkligen såå trött på min gamla med bara mitt namn, men jag är själv är nöjd iallfall!

Köpte föresten nya brillz i måndags, diggar dom som bara den!! känner mig annars alltid så töntig i solglasögon. Men jag är jätte glad att jag faktist köpte dessa, känner mig faktist inte alls töntig och dom har till och med leo-tryck :pp!! så förhoppningsvis kommer jag använda dom när solen tittar fram.

idag hade jag på mig en stickad tröja ifrån Hunky dory, jeans ifrån Dr Denim + mina leo-vans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom? skit balla juu

2014-03-21 @ 08:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0