Q / A

din blogg har verkligen utvecklats! haha det låter töntigt men den har verkligen blivit såsåsåsåsså bra.. Så mysig och "trevlig" att läsa typ. Du är också asfin och tar superduperfina bilder. Dessutom verkar du jätte-go som person
va bara tvugen att ta med denna kommentaren och skriva TACK!!! åååh vet ni hur glad jag blir utav sånt här??? ååååh <33333

kan du visa ditt rum nere i källaren??
 Jag skulle kunna filma när allt är fardig målat, för just nu är det super kaos haha

Har du några tips på skor förutom primeboots till vintern alla går runt i dom, vist dom är snygga (jag vet att du har dom också) Men det är så himla mailstream så jag tänkte om du hade några tips kanske?? :))
 Nu är det ju snart vår/sommar så jag vet inte om jag ska tipsa om vinter skor nu.. men alltså kör på det du tycker är snyggast om du inte vill ha nått mainstream. Alltså gå in på typ scorette, nilssons shoes haha vilken sko affär som helst och köp ett par boots som du tycker är snygga och sköna! 

ejhej, ÄLSKAR verkligen din blogg asså på riktigt 
Tycker det är så kul att du lägger upp outfits så ofta 
Men en grej, kan inte du göra throwback inlägg? Vet att du gör det ibland men skulle va så kul med fler, t ex massa gamla sommarbilder och sånt från olika år!

Ja vilken bra idé, det ska jag absolut fixa!! 
hahahahhaha
Hur mycket lägger du på mat i månaden typ? Grymt bra blogg!
 hahah jag håller på att skriva upp varje gång jag äter nått och vad det kostar nu under denna månaden, sen så ska jag se hur mycket jag faktist lägger på mat under en månad. Tror att det är alldeles för tok för mycket.. åh jag vill egentligen inte ens veta, hahaha 
 
hej! Hur gör man så med bilden (den andra bilden menar jag) 
Looove din blogg hehe
åååh va glad jag blir!! picmonkey.com - edit - vid sidan finns det en fjärill - sen står det - your own - klicka där så laddar man upp samma bild igen. Hahah hoppas du försog!! hhaha annars kommentera ba så får jag förklara bättre 
 
Va ska du göra med dina kläder som du har rensat ut?
Kanske kan sälja nått, men det mesta är bara fula grejer som man kan kasta typ hahah. 

hej! jag har precis skaffat blogg.se men jag förstår inte hur man gör headers? kan inte du förklara eller göra någon video? hade varit jätte tacksam. skulle gärna vilja ha svar så snart som möjligt! puss älskar din blogg <3
 Förlåt att det tog lite tid att få svar på denna frågan men jag hade gjort headern i picasa, när jag skaffade blogg för några årsen så gjorde jag mina första där. Sen så kan man ju alltid klippa bilder i gimp! men det är lite krongligare.. men i picasa kan man göra ''bild-collage'' och då kan du ha en bild på dig och ditt namn typ! 
 
Bloggar emelie?
nope!

 Vad hände med emelies arm? Vad gjorde hon och har hon brutit något?
 Hon och en annan tjej kastade sig efter bollen på vår handbollsmatch förra helgen och så fick hon en spricka i armen. ://

vart ha emelie köpt sin väska?

 
Fanns det endast dom jeansen på rea? eller fanns det fler färger osv?
 Oj förlåt för så långsamt svar men jag kommer inte ihåg, gå till Tara och kika! tror att det fanns andra jeans på rea med!
 
är jonna parkko... vad hon nu heter (haha) brunett nu? spelar ni i samma handbolls lag och umgås du mycket med dom i ditt lag utanför handbollen? typ ellen larsson?
 hahahah ah hon har färgat håret! Ja vi spelar i samma handbolls lag och ja jag umgås med många utanför handbollen med, typ ellen ja! haha man är super nära alla i laget efter vi träffas minst 4 gånger i veckan så är det ju dom man umgås mest med. 
 
vad heter linneas blogg? tycker om din blogg jättemycket, fortsätt lägga ut outfits för du har så fina kläder! p & k
 linneapppersson.blogg.se! Åh tack snälla blir så glad, kram 
 
Varifrån har du köpt den? Hur mycket?
 Jackan fyndade jag på Lager157 för typ 400 kr :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0