sjuk......

Det känns som jag har svalt en golfboll, näsan rinner och jag har 38,5 graders feber. MMMH love it :))) har försökt att kurera mig genom att dricka 1000 glas te och massaaaa vatten men nä inget hjälper, den ända stora skillnaden som jag märker utav de geniala husmorstipsen är att jag får spendera mitt liv på toaletten, för jag måste kissa typ varje kvart. As soft ju. Näää alltså fan, nu blev jag kissenödig, IGEN. Men ligger lite för gött här i sängen. Tänker inte gå ner för trappan... det är iförsig inget problem och gå nerför, det jobbiga är att gå upp igen, typ backintervaller. Vilket är något av det värsta jag vet, så bang. Förhoppningsvis sker det ingen olycka inatt, hahaha nä jag får la gå ner på toa iallfall och sen sova, Hoppas allt är bra med er och sov gott kramrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0