today´s

Kollade i lite affärer på västragatan istället för fikan. Jag letar ihjäl mig efter en snygg klänning men jag hittar verkligen inte någon som jag ba, OMG DEN SKA JAG HA!!! Hallå vart kan man köpa snygga klänningar kompisar???? Emmie köpte iallfall ett par så snygga shorts!!! ååh dom va verkligen så fina! Gick sen skillda vägar och nu måste jag plugga matte resten utav dagen.
 Det blåste jätte mycket när vi skulle fota så att jag hade fullt upp att hålla fast min hatt och försöka hålla ögonen öppna (vilket jag såg nu att jag inte hade lyckats alls bra med haha.....) Ville ändå få med hatten på outfit bilderna så därför det svarta sträcket i ansiktet haha.
Hade iallfall på mig mina nya shorts ifrån ZARA, blus ifrån HM, hatt Monki, skärp Liebeskind och VANS!

Kommentarer
Postat av: :)

var har du köpt hatten? :)

2014-05-22 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0