10 Q / A

Jag undrar vad det är för objektiv du har till din kamera? Vet att du har nämnt det tidigare, men jag hittar inte det inlägget
Om man vill få reda på något som jag redan svarat på så är det bara söka på google tex "sofiastroom kamera" jag sökte precis nu och inlägget kom upp direkt! HÄR är en direkt länk till de inlägget. Men de objektivet heter EF 50mm f/1.8 
 
Sorry om du redan svarat på detta i något inlägg men vart har du köpt den byxan? Sjukt snygg! 
Är de stretch på byxorna, och vad heter sorten? så snygga!!!! :D:D:DDD::D
 Byxorna kommer ifrån ZARA! Det är ingen stretch eller så och jag vet inte riktigt vad sorten heter, men dom är iallfall köpta på ZARA! :D:DDD
 
Vet du vart hon köpte den? haha:)
 Min Starbucks mugg kommer ifrån, babbababrabaaa STARBUCKS!!! hahah, den är alltså köpt i cafét.
 
 
Vart kan man köpa den lokan? 
 Loka crush kan man köpa på vilken mataffär som helst tror jag, typ maxi eller willys! 
 
Vad har du för storlek på din american cintage?
 På mina av tröjor har jag M! 
 
Var den drickan god? mer matinlägg
 Jag tyckte inte att festisen var speciellt god, ganska äcklig faktist. Men om du tycker om saften Fun Light så gillar du den nog!
 
Vem sitter bredvid Fredrik på bilden?
 Frida! :)
 
Bor han själv? 
 Nej Erik bor inte själv, kanske var lite oklart inlägg haha.. 

Heeeej vans är grymt snygga . Vart kan man hitta glittriga ? finns det någon bra sida ? :) kram
 Sök på google på VANS Authentic Glitter så kommer det upp endel sidor! kämpa lite kompisar

Vilken ph kollar du på? norska/ danska?? 
Jag kollar på Paradise Hotel Norge på tv3 play!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0